Producten en diensten
  Over ons kantoor...     Detachering/ Interim     Planning & Control     VVE Beheer  
Achterstand
Bijstand ZZP
Startende onderneming
Ondernemingsplan
Keuze rechtsvormen
Begroten en budgetteren
Innen facturen
Project administratie
Beoordelen financiële stukken
Begeleiding overnames
Detachering/ Interim
Algemeen:
Startpagina
Contact
Verantwoording

Zoveel te doen...

Wie helpt met de juiste keuzes in die drukke- en moeilijke tijd?

Hoe dient u uw administratie in te richten? Aan welke wettelijke verplichtingen moet u voldoen? Op deze- en vele andere vragen kan Uw Rekenmeester u het juiste antwoord geven. De inrichting en voorbereidingen voor uw administratie worden door Uw Rekenmeester gedaan en u hoeft alleen maar de primaire stukken voor de administratie te verzamelen en te overhandigen. Hierbij verstrekt Uw Rekenmeester u instructies en materiaal. Uiteraard is het ook mogelijk om uw administratie bij u aan huis- of op kantoor te laten voeren. Hierover worden heldere afspraken gemaakt qua periode en kosten. Uw stukken blijven steeds onder uw eigen hoede en u hebt voortdurende de laatste stand van zaken voorhanden.